SNÖ!!:D

Var precis ute med hundarna på gården så dem fick göra lite behov, och det småsnöade lite! Så mysigt! :)
Steven blev som en kalv på nytt när han kom ut! Han tycker om snön :) Han skuttade omkring och tryckte nosen på de små fläckar vi har snö på gården :)
Det är så typiskt, det är just vid såna här tillfällen som jag vill ha en bra systemkamera.. Kan ju inte ta foton med min mobil, för då blir fotona svarta.. Skulle verkligen vara roligt med en systemkamera.. Någon som vill skänka en åt mig eller sälja en billigt?
Nä, måste kolla på internet vad en sån jävel kostar :p Foto är ett av mina intressen så :)
Skulle vara väldigt roligt med fina bilder på mina små pojkar...

Aja. Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite mer till provet.. Om det nu kommer gå, är lite kackel kackel här just nu..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0