mm..

Nu kommer det inte bli så mycket bloggande för min del, min dator har i princip dött, och jag ids inte lägga pengar på att fixa den, så den får nu ligga död.
Så kanske kan bli ett blogginlägg om dagen, känns så jobbigt att hålla på och sitta framför Fredriks dator så.

Idag så gjorde jag provet, tror inte jag kommer få godkänt. När jag väl satt där med pappret framför mig så kom jag inte ihåg ett skit. Men det är ju typiskt mig!
Sen kom Fredrik och hämtade mig från skolan, han skulle tanka så.. Vi åt på Buffoné innan vi åkte hem.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har i princip slickat mellan Fredriks tår eftersom jag hade så dåligt samvete över att jag blev så arg på honom i morse. Så mys på hög nivå har det varit!
Sen har vi städat i köket, och dammsugit hela huset.

Imorgon blir det röjning. Känner mig inte så frisk, tror förkylningen är på väg tillbaka.. Men ska försöka kurera mig ikväll så att man i alla fall orkar göra lite imorgon. Ska inte pressa mig så hårt, räcker i princip med att jag bär på röjsågen så blir jag trött.. Den är inte så jävla lätt kan jag tala om!

Aja, nu börjar Desperate housewives, ska se det och efter de ska jag läsa bloggar. Sen blir det att nanna kudden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0