Måndag

Vilken dag, den har gått ganska snabbt för mig ändå! :)

Började med att jag höll på att försova mig, vaknade 7.15 av mig själv, mobilen hade inte ringt.. *suck*.
Men jag hann med bussen! :)
Sen har jag bara fått sitta på skolan till 10, då gick jag iväg mot vårdcentralen, skulle jag prata med min läkare. Där fick jag höra att min ämnesomsättning är bra! Skönt de! Sen var hon även så snäll så hon förlängde mitt recept på p-piller! fin läkare jag har! :)
Till lunch hade vi fiskpinnar, potatis och sås, fan så gott det var! mm mm mmmmm
Idrotten hade vi på sporthallen, vi skulle gymma lite, men det blev mest att stå och titta på när killarna körde bänkpress, det såg så intressant ut :p haha.
Efter det hade vi Samhälls, gick igenom lite till provet imorgon. Sen slutade vi!

Har varit på banken och hämtat ut lite pengar, måste ha så jag har råd att betala Stevens veterinärräkning.. Räkningen från då jag fick åka in under jourtid då Steven dreglade som bara den.. 1555kr. Blä.
Handlade även :) Tur att jag hade Fredrik med mig, då blev det inte en massa onödigt! :)

Vi har nyss ätit middag, rostbiff och potatissallad.. Mums!
Och nu sitter vi här och tittar på Lyxfällan. Nu är det en irriterande tjej, 23 år gammal, lever på sina föräldrars pengar i princip för hon spenderar iväg sina egna pengar på SKIT. Bortskämd/oförskämd liten jävel som inte inser pengars värde.
Hon typ pratar babyspråk/läspar (?) och beter sig allmänt barnsligt. Gud så irriterande!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0