Tråkigt..

Sitter här och har tråkigt.. Är inte alls roligt att vara hemma när Fredrik inte är här.. Han jobbar natt denna vecka, så imorgon på morgonen är det i princip sista gången jag ser honom innan fredag/lördag..
Lite tråkiga arbetstider han har, han börjar vid 14 tiden, sen så slutar han vid 22, men jobbar alltid över, så då ligger jag och sover när han kommer hem..
Jaja, han har ju ett jobb i alla fall, så jag ska inte klaga!

Annars så har jag busat med småpojkarna i soffan och fått skratta så att jag nästan kissat ner mig. Dem är bara för söta när dem låter. haha.
Felix låter på ett speciellt sätt när han är busig, haha. Oj oj så man får skratta åt honom!
Och Albin viftar med tassarna som en katt och gör så fula grejer. HAHAHA.
Dem är bara för söta!

Mitt strykjärn har även gått sönder. Fredrik skulle putta bort Kissen från strykbrädan igår, och då for strykjärnet i golvet. Dumma jag skulle testa idag om den fortfarande funkade. jo visst, men den läckte vatten nå fruktansvärt och vattnet rann ner för kabeln! Där hade jag kunnat bli grillad!
Inte min dag idag.

Nej, i brist på roliga saker att göra så ska jag busa med småttingarna ett tag till, sen ska jag skriva en "steg för steg" lista över hallen! Det börjar komma igång nu!
Behövs bara en elektriker som kommer hit och kollar lite innan vi kan sätta igång! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0