Torsdag

Vi försov oss idag.. På morgonen så hörde jag Fredriks mobil börja ringa, var alarmet som gick igång. Fick armbåga han lite för att han skulle stänga av, är en låt som jag är less på och på hög volym.
Det slutade med att Fredrik stängde av och fortsatte sova, samma sak gjorde jag.
Vaknade sen 10.30 när Fredriks mamma ringde. Ja, vi sket i att åka till garaget, blev istället att ta de lugnt här hemma, skulle ändå inte hinna göra något där eftersom jag ska in till Kalix vid 12.30.

Tänkte nu ta och läsa lite bloggar innan jag börjar fixa mig.
Måste försöka bli pigg så att jag inte sitter och gäspar när jag sitter på den där utbildningen..



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0