Söndag

Blev inte så mycket mms-uppdatering som jag tänkt.. Höll på och uppdatera en massa, men ingenting ville komma fram, så jag sket i de. Men till slut fick jag det att funka..

vi kom hem idag, efter en helvetes alldeles för lång resa! Trodde vi fan aldrig skulle komma fram till Arvidsjaur. huh huh.
3 timmar har jag hunnit vara hemma, och det finns saker som måste göras innan jag lägger mig!
Måste ta och skotta snö så att Albin inte drunknar, och sätta soptunnorna utmed vägkanten.

Aja, jag får skriva mer imorgon helt enkelt när jag har mer tid! Måste torka kiss efter Albin, han busar så mycket med Felix så att han kissar ner sig.
Han är supersöt! hihi. Chihuahua/papillon är han, typ ingen papillon alls, bara några fjuttiga procent.

Ville egentligen ha en renrasig hund, men hittade ingen som passade mig. Vill kunna avla och ställa ut osv, men jag har skolan kvar i 1½ år till, och då har jag helt enkelt inte tid med att åka runt och ställa ut och börja skaffa valpar! Det får vänta tills jag har jobb och har råd med att starta min efterlängtade kennel! :)
Tycker låter som ett väldigt moget och vettigt beslut! :)

Nu ut med hundarna!


Lilla Albin binladin! haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0