Måndag

Helt jävla otroligt, kan tog mig inte till skolan idag heller.
Jag somnade inte förrän vid 3 tiden i natt, och så vaknar jag 4.30 av att Albin småspydde på mig. Jätte fräscht! Finns anledning till varför, han har tuggat sönder grejer här hemma, så klart magen vill att det ska komma upp igen.
Då blev det att stiga upp och duscha, efter duschen och jag skulle in i sovrummet, då går jag rakt in i gallret som vi satt i dörröppningen. Gallret åker rätt mellan tårna, ajaj!
Jag tar de jag skulle från sovrummet, tänker tända lampan i hallen för att gå ut med hundarna, men då går lampan i hallen sönder.
Ja, då gick min propp. Klockan hade hunnit bli 5.45 innan jag varit med om alla olyckor.
Fredrik var snäll och gick ut med hundarna och bytte lakan och påslakan till mitt täcke. Sen tvingade han mig att komma och försöka sova igen.
(började först 11.50 idag)
Sagt och gjort, jag somnade om, men min mobil (som strejkar med alarmet från och till, inte bara de som är fel på den), den ringde aldrig, så Fredrik säger 12.15, men vafan, skulle inte du till skolan?!
Ja, det var den skoldagen det.

Jag är på provocerarhumör idag, så jag har såå god lust att börja låtsas gnälla och säga att allt är Albins fel, han är såååå jobbig (eller så inte), och jag ska gå och klubba han i vedbodan!
Nä, inte riktigt, det där är sånt jag säger när jag är väldigt arg/less. Men något jag ALDRIG skulle göra.
Mycket snack och liten verkstad i min mun, det borde folk veta vid det här laget. men men.

Nåja, igår var jag och Fredrik hos farmor och hämtade lite vaser och andra fina grejjor ;) Löve it!
Sätter in bilder senare på det, när jag orkat packa upp det ur kartongen och satt grejerna på sin plats!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0