TORSDAG

Halloj!

Kan inte direkt säga att min dag började så bra.. Tog mig inte iväg till skolan.. Men Fredrik skulle till arbetsförmedlingen till 13.00 så jag hann komma till idrotten och klasstimmen! Hade bara en lektion på morgonen så :)

På idrotten pratade vi om droger, alkohol, tobak osv.. Sen så ville Niklas prata med mig och Mari så vi följde med han till hans "kontor" eller vad fan man nu ska kalla de..
Hörde väl inte så värst bra saker.. Skärpning från min sida! Fy Sandra!!!!

Aja, sen satt man och väntade på bussen.. När man väl kom hem så har jag inte gjort något annat än att ligga och slöa.. Blev makaroner och köttfärssås till middag, orkade inte göra nå annat...

Ikväll då? Ja, den kommer jag tillbringa med att plugga! Har elsäkerhetsprov imorgon och jag har ännu inte plugga något på de.. Nog för att jag ändå inte kommer klara de när jag inte förstår något på lektionerna.. suck..

Imorgon har jag då bara provet på morgonen.. Sen måste jag fan sitta och vänta på bussen i flera jävla timmar, den går först 12.40 eller nå sånt.. Jävla ollon..
Annars så brukar jag ju vara ledig på fredagar.. så det känns jävligt pittigt måste jag säga!!!!


Aja, nu ska jag väl börja plugga eller nå, så att man kanske med lite tur från tandfen kan få ihop till ett G- eller nå?

ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0