LÖRDAG

Hejsan alla glada!

Har vaknat för någon timme sedan.. Funderar på vad man ska hitta på .. Ska till Maria på kalas vid 5 tiden, så det finns ju en del som måste fixas innan vi åker dit .. :)

Såå.. Grattis Maria 40 år ! okey, hon fyllde år för någon dag sedan. Men jag säger grattis idag istället! ;) haha.


Måste verkligen duscha.. hujja.. Och jag måste fixa barnvakt åt Steven, ids inte börja ta med mig honom till Kalix, han bara biter sönder allt .. :p haha. Felix har jag sytt en trosa åt nu för att han tycker att de är så roligt att lyfta på benet hos folk :p så nu får han kissa i en trosa istället! ;p haha.

aja, nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag sätta Felix mat på svällning.. Ganska jobbigt att hålla på och svälla hans mat hela tiden.. Men så går de när han inte klarar av att äta torrkulor..


hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0