FÖRLOVAD!

Gårdagen blev väldigt bra tycker jag :) Maten vi gjorde var väldigt god, till och med Fredrik tyckte att laxen var OK när han smakade! Han är en av dem som helst inte äter fisk :) Så nu kommer det bli mer fisk i våran meny! ;)
Idag blir det nog köttfärssoppa :) Det har Fredrik varit sugen på nu hur länge som helst :p

Ja igår då, vi åkte till Haparanda, Nadja och Shimal följde ju med såklart :) Var till mamma en sväng, duschade och sen for vi till stranden och kollade på brasan.. Såg då inga som jag kände.. :p haha. Det var bara fullt med folk som jag aldrig sett tidigare.. Felix fick sitta i min famn, för de var ändå så pass mycket folk att han säkert skulle ha blivit trampad på eller något när han är så liten .. :/ Men han trivdes i famnen, han kunde ju se allt mycket bättre då ! :)
Steven lämnade vi i Granån, Simon fick vara barnvakt :)

När vi kollat klart på brasan så for vi till mamma och lämnade Felix, och där i bilen så förlovade vi oss! :) Lite oromantiskt kanske, men vi är inga som ids lägga pengar på något stort ståhej för en sån här grej :p mamma tyckte att vi skulle ha gått på kina och ätit, men de hade vi ju redan gjort hemma så.. :p vi gjorde de så som vi ville :)
Mamma blev i alla fall glad för min skull, för hon tycker om Fredrik :) Hon vet att han är bra för mig. Han får mig på bättre vägar..
Tex, han får mig inte att sprätta en massa pengar på skit, han ber mig tänka efter som de verkligen är nödvändigt eller så säger han helt enkelt NEJ och drar mig därifrån. Det är tur de, för annars skulle jag aldrig ha kvar några pengar och huset skulle vara fullt med skrot!
När jag är med honom så skolkar jag inte lika mycket från skolan som jag annars gjort.. Speciellt nu när han är och bygger på traktorn, då börjar han vid 7, så han drar med mig så att jag kommer till bussen.. :)
Och det mamma tyckte var de bästa med honom, när jag inte kunde bo kvar hos farmor nå mera, skulle jag varit tvungen att flytta tillbaka till mamma igen.. Då fick han lite bråttom, och fixade så att vi kunde bo i det här lilla huset :)

Han är verkligen bara för underbar! :) Älskar honom verkligen <3






skön t-shirt från ellos, hade fått hem den i förrgår till mamma :)

Ja, nu håller jag på och skriver alldeles för mycket, ska nu gå och äta upp resten av min honungsmelon och ta en Redbull! Satan vad gott ;)
Har börjat bli en riktigt fruktoman! :D



pusshej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vedeldad är ju det bästa ju :D Fina ringarna var

2009-05-01 @ 12:15:44
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis! Vad fina ringar.. :)

2009-05-01 @ 19:55:21
Postat av: Anneli

tyckte nästan att jag såg dig igår :p

2009-05-01 @ 22:14:54
URL: http://anneli.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Grattis. Du skulle ha ringt när du var till Happis :p

2009-05-04 @ 22:16:04
URL: http://beatriiice.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0