*SUCK*

Är så förbannad på min dator, den vägrar att logga in på profilen.. Fredrik försökte fixa den igår, men icke de, i helvete att den skulle funka.. Så nu får jag sitta vid hans dator igen och få ont i huvudet av att titta på tv:n när han fan ska ha den som skärm.. Helvete vad less jag är..
Alltid nå jävla dator problem, säger då bara de, från och med nu ska jag ALDRIG mer ha en laptop, i helvete heller.. Dem går bara sönder när dem blir nog gamla eller så strejkar dem. Och i HELVETE att jag ska ha Vista nå mer, de suger fan anus. Det är mycket tack vare Vista som min dator är så som den är..

Ja igår var vi i Haparanda en sväng. Gick på DjurMagazinet som har blivit ett måste när vi är i Happis :p Sen var vi på ICA snabbt och köpte ett sånt där lock till micron, håller på att bli galen på att rengöra den hela tiden när man värmer nå mat :p
Pratade med mamma och så. Sen blev det att åka hem .. :)
Lillsyrran Moa var så söt, när hon skulle säga Steven så sa hon " tiiivi " :) hihi. Felix är lite svårt för henne att säga när han har ett x i sitt namn, så när hon försökt säga hans namn har det blivit "tsss" och "eli" :D fan hon är bara för söt ! och när jag pekar på Fredrik och frågar "vad heter han? jag har glömt bort vad fan heter".. Då pekar hon på honom och så säger hon "han" .. :D
Moa är ännu blyg för Fredrik :) hehe.

Får se vad som händer idag, känner inte för att göra nå speciellt..
Men en sak som är bättre, de är ekonomin, kommer nu i alla fall att ha 600kr att leva för den här månaden! Inte mycket att hänga upp i julgranen, men jag tar mig i alla fall till skolan med bussen! :D haha

Ja, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, de kommer nog sluta med en fet huvudvärk, måste försöka hitta mina glasögon, att ha tv:n som skärm kommer förstöra min syn ännu mer!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0