Godnatt!

Sitter här och har så tråkigt! Borde egentligen sova, men dumma jag sov ett tag efter maten, vaknade lite före nio, så jag är inte nå trött.. *suck*

Kanske ska man ta och klappa igen datorn och ta och läsa lite ut tredje boken ur Twilight serien? Kommer garanterat vara vaken när Fredrik kommer hem.. Om han nu inte jobbar övertid igen, som han brukar.. Han sa att han inte skulle jobba länge i natt , med tanke på att han for iväg och jobbade kvart i sju i morse..

jaja. Ska väl ta och nämna Magnus igen i bloggen, han verkade så besviken på mig tidigare idag när han skrev till mig på msn och sa att han inte finns med ;p haha.
Ja Magnus, nu står ditt namn i bloggen!


Just ja, nu om några minuter så är det EXAKT 10 månader sedan jag och Fredrik blev tillsammans! <3 yey!!

Hejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0