SLÖSA PENGAR....

Idag har jag slösat pengar.. !
Har handlat åt Felix ; ett halsband, koppel, matskålar, leksaker och ben. :)
sysselsättning åt mig och Fredrik: ett 1000 bitars pussel.
Massa grejer på IKEA, bla 5 lack hyllor som vi ska bygga ihop ;p

Var på min shoppingrunda och kollade på en tvättmaskin.. Ska gå in på elgigantens hemsida och beställa den tror jag :p

Ja, var även på morgonen och klippte och färga håret. Blev jävligt bra kan jag då säga :p eller tror de iaf, Fredrik har inte slitit blicken från mig :p haha

Förhoppningsvis så blir de att tatuera sig om 2 veckor typ! :D Nice nice! Har nu typ bestämt mig för vad jag ska ha ;D

Jaja. Längtar som fan till söndag när vi sätter oss på tåget mot Norrköping :D Min fet feta Mercedes Benz ;)

Men men.. Nu ska jag gå in på elgigantens hemsida!


Kommentarer
Postat av: Elin

du valde då rätt märke på bilen.. :D

2009-01-24 @ 16:22:24

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0