TRALALALA..La?

Är nu i Granån, sitter vid min egna dator :) ska göra färdigt ett skolarbete och behöver internet till de :) Men fan, kom precis på att jag inte har tagit med mitt skrivhäfte, som innehåller de sista som jag måste göra.. så får låtsas vara smart och sen fara till Mari ikväll så att hon får skicka sitt från min dator :)

vill ha mitt jävla internet nu.. Får hoppas på att vi får hämta modemet imorgon eller på fredag, väntar på att det ska komma ett brev i våran postlåda som det står att vi får åka in till Kalix och hämta modemet .. Kommer det inte i veckan så kommer jag bli less!

Idag då? vaknade vid nio, åt frukost och lekte med Felix, sen kom Mari och det var dags att åka mot skolan. Började 11.50 idag :) Hade jägarexamen till 14 ungefär, sen fick vi åka hem med en hemläxa :)
Får se vad man ska hitta på till middag idag, tänkte steka potatis och korv, men har ätit potatis 2 dagar nu, så börjar bli lite less :p men vi får se vad man hittar på :)

Nu ska jag läsa lite bloggar, kanske skriver en gång till sen innan vi åker hem till oss :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0