Onsdag

Dan före dopparedan..

Jag har ingen julkänsla alls. Det enda jag känner är stress och en massa smärta i ryggen och axlarna.. Så fort jag blir stressad och mår lite dåligt så stelnar axlarna helt och hållet..

Nå, kom hem för 40 minuter sedan från Kalix. Gick jätte bra att kastrera Kissen. Vi fick stanna och titta på, spännande! Har ju sett det en gång tidigare, men tycker att det är intressant för de.. Fan vad jag vill jobba som veterinär! :'(
När vi kom hem från Kalix så stoppade jag Kissen på ett varmt ställe och sen gick jag ut och skottade snö mot husväggen. Hoppas nu på att värmen i huset ska hålla lite bättre..

Är astrött. Har inte sovit bra den senaste veckan.. 3-4 timmar per natt. Funderar på om jag ska ta mig en powernap innan jag börjar städa i huset..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0