Torsdag

Otroligt, jag steg upp från sängen före klockan 9 idag!!!
Det var mycket för att Fredrik kom och väckte mig fram och tillbaka, han ville veta om jag skulle komma med när han skulle besikta sin AMG .. Klart jag ville med! Älskar den bilen!
Steg upp till en V8 som lät mojjsigt ute på gården ;) grrr
Den gick inte igenom idag heller, lambda värdet var fortfarande för högt, det ska ligga på 0,3 , och amg:en låg på 0,5 den här gången.. Dem kollade på besiktningen, killen var asschysst och hjälpte till och kolla, det visade sig att Amg:en läckte från avgassystemet.. Gissa varför?
Jo, Fredrik har tagit bort den bakre ljuddämparen, och där dem är "skarvat" ihop, hur man nu ska förklara, där var det ett litet glapp.. HA! så simpelt fel! :p Så Fredrik ska sätta någon pasta där, då kommer den gå igenom fin fint!
Det får inte vara något hål i avgassystemet, för då stiger lambda värdet direkt..

Var sedan och handlade.. Behövde lite bröd och mjölk.. I det här huset går det lika mycket mjölk som i en familj för 4-5 personer!


Har läst lite bloggar, tänkte fortsätta läsa lite... Kolla blocket och aftonbladet, sen ska jag lägga mig på soffan och vila ett tag.. Efter de ska jag ta tag i körkortsboken!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0