Städa, städa, städa, städa...

Har nu dammtorkat, dammsugit, dammat av täcken & kuddar och skurat i sovrummet.. Vardagsrummet är fixat, dammsuget och skurat..
Har även diskat, och skrubbat i köket. Är långt ifrån klar där inne, men jag måste vila min rygg, den pallar inte länge till om jag fortsätter med städandet..
Ska nu lägga mig och se om det är nå bra på tv, och när jag känner att ryggen är bättre så ska jag sätta igång och fixa på köksbänken och skrubba den tills den glänser som en hundbolla..

Får se sen om jag orkar börja plocka bort från köksbordet.. Där är det en massa bråte..
Håller även på och tvättar för fullt, så snart borde toan vara fri från tvätt... Men då är det annat äckel som finns där inne.. usch..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0