Söndag

Igår blev det inte att köpa allt från ikea som de var tänkt, men vi fick oss vardagsrumsbordet, lite lådor, lite ljus och en filt! Jag har nu gnällt om någon slags stickad filt till soffan hur länge som helst, och så hittade jag en perfekt igår på ikea! Fredrik tvekade inte en sekund, han frågade vilken färg jag skulle ha och kastade in den i vagnen.. "bara så att jag slutar gnälla efter en" var hans anledning :p haha. Sötis<3
Letade efter sänglådorna, men hittade inte dem inte.. Var totalt tomt på dem.. Suck..
Och vägghyllorna jag skulle ha skulle inte fått plats i bilen, så vi sket i dem.. är ändå inge viktigt att ha för tillfället..

Var på ica också en sväng. Jag köpte mig en film, för mina sista pengar, och Fredrik köpte Guitar Hero Metallica ! Fy fan vilka bra låtar de är ! Metallica.. ooh. Har börjat bli ett smått fan faktiskt.. hehe. Spelar en och samma låt i E50:in hela tiden, måste ta reda på vad den metallica låten heter!

Jaja. Nu ska jag gå och ta mig något att äta, sen ska jag sätta mig och lira lite GH Metallica ;)


Om ni tjejer som kommenterade min blogg igår läser idag, tack för era kommentarer! Inte varje dag någon önskar mig en trevlig dag osv :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0