Sims3

Har suttit och spelat lite på facebook, satan jag kan inte sluta spela de, även om det går segt och man måste vänta osv. Jag vill att det ska gå snabbare!! ;p

Aja.. Jag tänkte faktiskt sätta mig ner och spela Sims3, har ju ännu inte spelat det ordentligt!
Hann ju inte mer än installera spelet på min dator, göra en gubbe och försöka spela, och så började skiten lagga..
Fredrik installerade det på sin stationära dator, och så klart funkar det ju skitbra på hans dator! Skulle det inte funka på hans, då skulle det varit nå fel med den, för han har en bra dator, tycker jag!

Ska nu ta och koka ägg, blev så förbannat sugen! Har blivit en äggoman sista tiden.. ;p


Btw, när jag vaknade idag så tänkte jag läsa bloggar som jag brukar.. Har läst Dessies blogg ibland i brist på annat att göra, och då när jag skulle in på hennes så var den lösenordsskyddad! Jag blev chockad, så jag började läsa runt lite, och det visade sig att hon blivit avstängd, igen!
Och hon tycker att hon är mogen.. Yeah sure!
Skulle hon varit mogen så skulle hon för det första hålla sitt rum någorlunda städat, och för det andra, så skulle hon inte börja sjunka lågt och börja skriva skit om Kissie i sin blogg.. voi voi..
Blev så nyfiken på vad Dessie skrivit, och jag fick tag på en print! Var en tjej som printat det Dessie skrivit, och hon mejlade det åt mig.
Herregud säger jag bara.. Lågt.

Aja, nu ska jag påbörja äggkokandet!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0