Segt

Har inte orkat uppdatera något idag för det har mullrat fram och tillbaka.. Så jag har suttit och inväntat åskan som aldrig kom, men nu tycker jag att det börjar mullra igen och att det blinkade till nyss, men jag kanske fantiserar :p

Var in till Kalix tidigare idag, for på Coop bygg och köpte grundfärg, lackfärg och penslar. Ska börja måla om köpmansdisken som vi fick av Linnea när dem var här och tömde grejer från bodan.. :)
Vi har redan dragit med sandpapper på den och grundmålat den.. Imorgon ska vi börja måla den med lackfärgen.. Kommer bli så snyggt sen när den står i köket!

Har även flyttat på köksbordet. Tyckte att det blev mycket mer utrymme, och det känns då verkligen skönt kan jag tala om!

Sitter nu och funderar på om jag ska komma med Fredrik när han ska jobba. Låter lockande samtidigt som det inte gör de... aja.. Ska nu läsa lite bloggar och försöka bestämma mig för om jag ska komma med honom eller inte.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0