Onsdag

Har inte blivit av att uppdatera idag.. Har legat och läst och myst med Felix, han har varit så fruktansvärt go idag! Den hunden är fan det bästa som finns! Mysigaste hunden någonsin! Och så otroligt söt! Mitt lillhjärta ^^


Ser inte bilden lite gammal ut ändå? En gammal boda, och så står Felix på en gammal matta,
och så en svartvit bild! Tycker bilden blev asbra!


Har läst lite bloggar å sånt.. Ska fortsätta med det sen när jag skrivit klart här..
Kommer senare att börja göra mer köttbullar, lika bra att göra så att man har! Såg att Fredrik mumsat i sig ganska mycket köttbullar i natt när jag legat och sovit :p haha.
Nå, är ju bra att han tycker de är gott..

Jaja. Nu ska jag springa och hämta en banan, sen ska jag läsa bloggar!
Kanske även blir att försöka få nå fina foton på Felix ;p who knows?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha gammelkärring ;)

2009-08-12 @ 20:04:55
Postat av: john

hahaha gammelkärring ;)

2009-08-12 @ 20:05:37
URL: http://saladfinger.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0