Hmmm..

Har nu suttit och kollat i forum osv.. Skrev in ett inlägg där om hur jag mår, och vad dem tror kan vara felet.. Frågade bara där för att vårdcentralen hade hunnit stänga så kunde inte ringa dit och boka tid..

Svaren jag fick var:
- Järn eller vitaminbrist
- Stressad
- Sköldkörtelproblem
- Diabetes..

Har kollat lite på internet om dessa, det skulle kunna vara allt, om man tänker på mina symptom.. Men satt och pratade med Fredrik om de, och vi båda tror att de är en blandning mellan Järn och vitaminbrist och stress, som har börjat gå alldeles för långt..
Så imorgon på morgonen ska jag ringa till vårdcentralen och beställa tid för provtagning och undersökning. Jag ska bannemej ha ett svar på vad som är fel på mig! och helst innan skolan börjar!
Fredrik och hans pappa ska nog åka ner till Örebro och hämta en liten lastbil och trailer.. Om dem ska åka, då hoppas jag att det inte blir när jag ska till läkaren.. Vill ha med mig Fredrik till läkaren, och så vill jag komma med när dem åker ner till örebro.. Men man får se hur de blir..
Med min tur så får jag tid hos läkare först när dem ska åka ner dit..

Men svar ska jag ha!! Nu jävlar! Min hälsa först!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0