Happis

Halloj!

Sitter nu i Happis. Har nyss ätit lite middag, blev potatisgratäng och lite kött..

Har hunnit åkte runt på stan lite och sen kört Robin till Staduim då han skulle köpa sig en väska.. Han fick sig en fin Nike väska för 199 :) inte dåligt!

Får se vad som händer här senare, måste i alla fall ta och handla. Ska höra av min till Gina också, för jag har lovat henne att höra av mig nästa gång jag är i happis så :)

Fredrik ligger här i Robins säng, han har inte sovit något i natt av någon konstig anledning.. :/ för varmt tror jag har varit anledningen, så jag låter honom sova ett tag.. ska sitta här och lyssna på musik :)

Kommentarer
Postat av: sagha

hej fin blogg, allt bra? :) om du gillar min blogg kan vi lägga till varandra på bloglovin :)

2009-08-10 @ 00:38:40
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0