Funderingar..

Funderar..
Kan inte skriva ner det här i bloggen, eftersom funderingarna är om en person som jag vet läser min blogg från och till..

Denna person kommer inte att ha något med mig att göra nå mer.
Jag duger ju inte för denna person, utan jag duger bara när "den" inte har något annat att göra..

Detta är en väldigt självisk person, som inte tänker på något annat än sig själv eller sitt eget bästa..
Jag själv, som ser mig som en väldigt omtänksam person, tycker inte alls om den här personens beteende..
Hur kan man vara så jävla självisk?

Denna person ska alltid vara bättre än alla andra.. Varför? Vad är det som är så roligt med att alltid vara bättre än alla andra och ska trycka ner dem andra med sitt skryt?
Jag förstår det inte, men jag är less på det där skitsnacket, jag orkar inte ha kontakt med någon som inte kan bry sig om annat än sig själv hela tiden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0