Fredag

Klickerträning, det är verkligen något som är intressant! Jag får gratis klickerlektioner till min mejl, har gått igenom några av dem första tidigare, men sen rann det som ut i sanden, men nu ska jag ta tag i det igen! så har läst lektion ett och två.. Tänkte nu gå och träna hundarna lite! Börjar med Felix tror jag, Steven blir så uppspelt..

Idag så vaknade jag efter 11.. Låg och pratade med Fredrik lite och sen blev det att klä på sig för Karin kom hit och skulle slänga grejer som hon inte skulle ha kvar i bodan.

Får se vad som händer senare idag.. Fredrik sover nu.. Så när han vaknar så ska vi åka till Kalix och handla lite.. Får se vad man gör till middag idag. Har som inget speciellt här så vi måste nog handla först innan jag gör någon middag..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0