Fredag

Jag är inte bakis! Woho!
Blev att köra en "fredag hela veckan", for till Erika för Mia och Sofia var där, och så blev det att mysdricka lite.. Var väldigt mysigt och roligt! Vi pratade en massa.. Haha.

Ja, vad pratar tjejer om egentligen? Vi pratade om en massa, men den hetaste diskutionen var nog BH:ar!

Vet ni hur jävla svårt de är att hitta en snygg Bh i min storlek? Det är omöjligt, och hittar jag en snygg så kostar den typ 300kr.. Svinigt!

Alla med små tuttar har hur snygga bh:n att välja mellan, och billiga! Jag är avis! haha.

Jag kanske också vill ha en bh med nalle puh tryck eller liknande? Kanske inte vill ha en mormor tuttekasse som gör att det ser ut som att man har slöstrutar xD hahaha..

Ofta Fredrik tänder på de xD

Nä, nu går jag för lång ;p hehe.


Felix var även med, åååh så han mös i Sofias och Mias famnar! Han mådde gott ^^

Fredrik sket i att fara och jobba, han hade inte sovit något.. Så han kom och hämtade mig.. :)

När Fredrik har Amg:en så kör han alltid e4:an, i alla fall när 20" är på.. Och när Fredrik hade hämtat mig och vi var på väg hem, så fick jag panik!

Helt från ingenstans så står det en bil på våran sida vägen.. Ser ut som att den körde på vårat körfält och kom rätt emot oss.. Men det var nog mitt dimmiga huvud som såg att bilen rullade. För den bilen stod still.. Var Bredlast. Och den var BRED kan jag tala om! Maffigt ;D


Btw, när Fredrik körde mig in till Kalix så såg jag en fet Dodge Ram 2500!
En Dodge Ram skulle fan inte sitta dåligt! vill ha!

Fatta hur coolt det skulle vara att se lilla mig köra en sådan bil! Maaanligt ;)



Alltså, hur jävla fet är inte den här? Den är så jävla läcker! Och älskar den där röda färgen! Grrrr ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, men kommer nog inte ens in på de skulle ja tro, måste ju bo någonstans också

2009-08-14 @ 15:58:17
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, men kommer nog inte ens in på de skulle ja tro, måste ju bo någonstans också

2009-08-14 @ 15:58:20
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: ZANDRA

håller med jag hittar inte heller någon BH i min storlek..

2009-08-14 @ 18:24:45
URL: http://mzma.blogg.se/
Postat av: ZANDRA

håller med jag hittar inte heller någon BH i min storlek..

2009-08-14 @ 18:24:49
URL: http://mzma.blogg.se/
Postat av: Mia

Finns två Dodge Ram i Kalix :)

2009-08-16 @ 18:40:17
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0