Flitig

Nu har jag varit flitit!
Klickertränat hundarna, och sen har Steven fått en "halvrenovering". Med det menar jag att jag borstat pälsen på han, klippt håren mellan tassarna, toppat pälsen på benen och svansen, rengjort hans öron och sedan klippt klorna på honom!
Nu är han fin fin typ. Måste bara köpa nytt hundschampo så att jag kan bada honom.. Han har börjat få så mycket mjäll i pälsen så jag håller på att klia ihjäl mig nu när jag hållt på med honom..


Hundarna är helt utslagna av värmen.. :) hehe






Steven är ju bara för söööt!


Ganska mycket päls fick jag från Steven när jag borstade honom!

Kommentarer
Postat av: Leia

Brukar också få en massa päls från våran voffsing. Speciellt när jag klipper honom. =)

2009-08-07 @ 17:01:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se/

2009-08-07 @ 17:13:12

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0