GODNATT

Nu är jag mätt, men irriterad.
Tage har svinat ner nå fruktansvärt på toaletten, så vägrar gå in där och duscha. Och jag orkar fan inte börja städa. Så imorgon får jag gå omkring på skolan med fettigt hår, lukta svett och klia mig överallt som att jag har löss.. Är jag nyduschad så kliar de pga torr hud, är jag skitig så kliar de pga skiten..
Så nu skiter jag i de hela, orkar inte. Folk får då fan tro att jag är någon jävla lodis om dem nu vill de.

och nu sitter Fredrik och ser nå jävla skit på tv. typ ultimate fighting, och de tycker jag inte om, våld är så himla meningslöst, så nu ska jag lägga mig i sängen och typ... tjura? och försöka sova. Klockan är ju ändå halv elva snart.. Somnar jag nu kanske jag är på bättre humör imorgon och kan plocka upp där på morgonen och duscha en snabbis då. Osäkert, mitt morgonhumör är det sämsta som finns, så det blir nog en skitig skoldag. och biffstroganoff till lunch... usch.
Morgondagen kan inte bli annat än dålig känner jag.

Nu blir det sängen för min del. så godnatt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0