STEP UP

Har nyss sett filmen Step up .. :) Fan vilken bra film alltså! Har sett början av den en gång för en vecka sen typ eller nå, så den blev en av filmerna jag lånade av Nadja så att jag kunde se klart den.. Fan jag hade gåshud flera gånger under filmens gång.. :p
Har nu också plockat upp här i rummer lite och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, farmor snackade om nå att jag skulle torka av databordet, men det orkar jag fan inte börja med just nu.. Klockan är ju för mycket för att man ska orka börja städa vid den här tiden.. Funderar på om jag ska lägga mig och se tv eller om jag ska slå på en till film.. :p mycket svårt att bestämma mig..
Nästa film jag ser blir A walk to remember.. Får se hur den är då, hoppas ju givetvis att den är bra.. :)

Nå men, äh, jag slänger mig i soffan och glor lite tv och så kanske jag går och gör tidig kväll .. :p Börjar känna mig väldigt trött just nu .. hehe.. Inte fan ska man ju som 17 år gå och lägga sig så här tidigt en fredags kväll.. :p voi voi.. Men så kan de gå ..

Heippa!



Kommentarer
Postat av: anneli

hehe jag har typ somnat redan halv 10 igår hehe :p va lite trött..

2008-09-20 @ 10:20:56
URL: http://anneli.blogg.se/
Postat av: Bea

Step up, 1 eller 2:an ?

2008-09-22 @ 15:16:37

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0