ONSDAG

Ja nu är de bara 2 dagar kvar till fredag.. hehe.. Å då åker man till Happis igen då. .

Har sovmorgon idag igen, börjar efter lunch typ tio i tolv, men ska dit vid 11 så att man hinner äta lite god lunch. Kommer jag ihåg rätt så ska de vara spagetti och köttfärssås ;p mums

Har nyss duschat och sitter här nu och små fnissar hela tiden.. Fredrik har somnat i min säng och låter så roligt när han sover ^^ Stackarn måste vara väldigt trött.. Han har jobbat i natt så de är ju kanske inte så konstigt att han är trött.. :) Ska komma med mig och äta på skolan idag också ;p

Nå, nu ska jag gå och lägga mig bredvid min sötnöt, har ju inte sett han sen i söndags :D


Heippa!



Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0