LÖRDAG

Denna lördag har varit otroligt seg. Har vaknat efter 11 någongång tror jag.. nej fan, den var nog halv 11.. Man får fan aldrig sova hur länge man vill, alltid är det någon jävel som ska komma och väcka en.. Jag som ville ligga och mysa i min säng hur länge som helst.. Men men.. Finns inte så mkt man kan göra åt de.. :P
Har ätit frukost och sen suttit framför tv:n .. Busat lite med söt Moa .. duschat har jag också gjort. Tycker inte riktigt om den nya duschen här hos mamma, den är lite jobbig.. :P men man lär sig nog att tycka om den med tiden. eller?

Ska snart dra mig tillbaka till mitt rum och lyssna på lite musik, men kommer så klart vara online på msn via telefon. Vet inte om jag har sagt de, tror då inte de, men i alla fall, har köpt Nadjas gamla mp3, och fan vad jag älskar den! Min nya älskling! :P haha.. Går fan inte någonstans utan den.

Men men.. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och så aftonbladet, sen blir de att äta lite köttfärsgratäng från igår ;P 



sötnosen min <3 *sakna*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0