RUBRIK?

Idag har de inte hänt sådär jätte mycket .. Vaknade på morgonen av att Mari bombade mig med sms.. Sen när jag svarade på smsen så vill hon att jag skulle komma med bussen så att vi kunde åka in till stan och äta en baguett.. Nå, då hade jag en kvart på mig , men nog hann jag med den.. For på myggan en sväng och åt lite då. Gott var de :)
Sen for vi till Mariannes skor. Hittade mig en handväska.. Tvekade hur länge som helst innan jag köpte den.. 349:- kostade den.. Är inte riktigt nöjd, men jag hittar aldrig en sån som jag verkligen vill ha, så den här får duga .. :)
Gick efter de till Gallerian.. For på Team Sportia, köpte mig ett par byxor där.. typ vindbyxor, satans sköna är dem kan jag tala om ! 249:-
Efter de så gjorde jag och Mari inte så jätte mycket, åkte buss till farmor och sen satt vi här och skumade ett tag innan hon åkte hem :) 

Sen hon åkte så har jag läst lite körkort :) Blev sen så trött så jag låg och sov i 2 timmar kanske.. Farmor kom och väckte mig efter nå tag och sa att jag skulle ta och göra mig nå å äta.. Blev att äta lite blodpudding, inte så dåligt ändå :)
Efter de så har jag pratat med Fredrik på telefon.. eller inte hela tiden, men har pratat med han sen halv tio typ :) eller nå sånt..
får se vad som händer sen.. Kan inte se på tv för farmors kusin har kommit hit idag och ska sova i vardagsrummet.. Men inte gör de så mycket, kan ju sitta och prata med Fredrik på telefon ett tag till innan jag blir trött :)

aja, nu ska jag läsa lite bloggar och läsa aftonbladet, sen lägger jag mig nog i sängen :) Pluggar kanske lite körkort.. Gick så bra att plugga förra natten när jag pratade med Fredrik på telefon, för då hjälpte han mig :) Han är så underbar ! :)

en bild på min nya hansväska:


Sen så måste jag ju bara sätta in en bild på söt Snorre


Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0