MÅNDAG

Måndag igen då. Men har fan varit ledig idag ;p nice nice , lärarna hade studiedag :)
var ledig på fredag också så de har varit en långhelg för mig ;p niiiiiice!
Nadja och Shimal har varit och sovit här ända sedan farmor åkte härifrån .. :) alltså från torsdag :) på fredag så tog Fredrik lite ledigt och kom hit och var med oss .. :) myysigt . :) så han har sovit här 3 nätter ^^ Han tog även hit deras xbox så vi har suttit och spelar GH och bilspel :p har egentligen bara suttit och slöa hela helgen ..

Idag har man då vaknat vid 1 tiden..
då tog jag och Fredrik och åt lite frukost , blev lite coco pops ;D fan vad gott de var .. Måste nästan gå och ta mig en tallrik nu .. ;p
sen så har man suttit och tittat på när Fredrik spelade lite GTA .. :) Mari och Henke kom även förbi en sväng :) dem lekte som tokar med min Missekisse.. :p hehe..
Nadja och Shimal har varit på utflykt också ,kom tillbaka med en pizza åt mig ;p mina små barn :p jag är faktiskt deras "mamma" ..haha..
Fredde for vid fyra, han skulle och jobba..

har även pluggat som fan idag, ska ha prov i röjsåg, de är säkerhetsfrågor som man måste kunna.. fyfan.. har inte fattat ett skit om vad som stått i boken..
måste även plugga grönt, har inte hunnit göra den eftersom jag har kämpat med den där jävla röjsågen :/

aja , sitter nu och pratar med Fredrik på telefon .. han är och jobbar nu stackarn .. :(

men men, nu ska jag läsa lite bloggar, var ju som ett tag sedan jag var inne :) heippa


Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0