EN ONSDAG

Nä men hejsan, än en gång!

Idag började jag 11.50.. Kom lite för sent till skolan så körkortslektionen hade redan hunnit börja .. :/ Men som tur var så hade en kille också kommit för sent så vi gick tillsammans och letade efter stället vi skulle vara på .. :p när man väl satt i grupprummet så tog Janne (läraren) och berättade lite saker osv.. :) Var ganska intressant.. Första gången jag inte håller på att somna när någon står och pratar ;p haha.. Men vi satt där bara till typ ett, för sen skulle han ut och köra med någon elev.. så nu blir de att plugga mycket hemma , skönt ändå :)

Efter körlektionen gick jag hem till farmor, satte mig ner och pluggade lite om Valmet 840 :) (skogsmaskin) .
Kände att de gick ganska bra idag att få in de där i huvudet, så jag ska nog ta och säga till Egon på fredag att jag vill göra de där provet :) De är säkerhetsfrågor som jag håller på med nu :) Sen så måste jag bara börja köra den där också, fan vad kul det kommer att bli! :D



Sen efter pluggandet hände det inte så mycket, for ut och var med Nadja.. Efter ett tag så kom Mia ut också, var ju lite kul att sitta och prata med dem :)

Nå men.. tänkte som läsa lite bloggar nu .. :) Vill gärna ha bloggtips!

Heippa!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0