TORSDAG..

Jahapp... Hej?

Denna dag kan jag inte säga att den kännts så himla bra ändå.. Morgonen började med att man fick frysa.. Jag var glad, för snön hade kommit under natten.. Men jag frös, och jag tycker inte om att frysa..
Sen bar de ut i skogen, vi skulle röja igen.. De var så kallt så jag har nog förfryst mina tår.. känner dem fortfarande inte och de känns som att jag håller på att få feber typ... inte kul..
De enda roliga under röjningen var att Mari på något sätt lyckades sätta eld på sina huggar byxor.. Förstår inte hur hon lyckades.. :p nå men..
Efter de så for jag till farmor och satte mig ner framför tv:n och läste i boken jag håller på med.. Har snart läst ut den också.. Kyssen heter den, skriven av Danielle Steel..

Nå, just nu så är jag med Fredrik.. han sitter och ser på tv.. Jag sitter vid datorn bara för att jag nyss lagt in Misse på blocket.. Kan inte ta med henne dit jag ska flytta och ids inte gå in på någon anledning.. Vissa saker vill man hålla för sig själv.. Känns jobbigt att göra sig av med henne, men de är för hennes eget bästa..
Ska nog börja gå in i duschen nu.. luktar svett som ett jävla as.. usch..

Ska nog sen bege mig till Granån.. Fredrik ska spela de nya spelet som dem fått hem idag  .. COD 5 tror jag de var .. så de blir för mig att sitta och plugga till körkortet som ett as.. Kommer verkligen behöva de där körkortet när jag har flyttat..
Men men..
Duschen kallar på mig!

Ha de bra ni som har mer tur än mig! puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0