EN SÖNDAG..

Då var det söndag igen då.. Söndagar är verkligen deprimerande, eller hur?
Vill ha jullov nu så att man får sitta hemma och ta de lugnt ett tag.. Och äta god mat! ^^ hehe..

Idag har det inte hänt sådär jätte mycket.. Vaknade av att mamma ringde 13.59.. Hon verkade vara på prathumör, för annars så brukar hon som inte ringa om hon inte har något speciellt att säga :) Men de var roligt att hon kunde ringa bara för att prata lite.. :)
Efter att jag pratat med mamma så låg jag och kliade Fredriks rygg.. Han älskar att bli kliad, precis som en hund.. :p haha.. Sen så klädde vi på oss och hade lite krig med kuddar som vi köpt på IKEA.. Köpte 2 st och de var ännu ihoprullade i plasten, så de gjorde de hela lite roligare :D Skratta fick vi i alla fall.. :p
Gick ner, såg på när Emilia spelade lite COD .. Jag satt och pluggade till körkortet..
Sen for vi till Fredriks mormor och morfar och åt lite köttsoppa, gott var de.. Blev så jävla mätt.. :p haha..
Efter de så åkte vi till Fredrik , han duschade och sen åkte vi till Kalix..

Sitter nu hos farmor, Fredrik lämnade av mig här för han skulle till Rikard en sväng, får se hur länge han blir där :) Dem där två kan prata på hur länge som helst :p hehe..
Har som inte så mycket mer att säga, så nu ska jag gå och sätta mig i soffan och börja se på Desperate Housewives ;D Mari har lånat ut första säsongen åt mig ;p så nu ska jag börja se de från första avsnittet! Nice! ;p

så vi hörs här någon gång när jag har en dator som jag kan skriva från! Heippa!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0