Trött som fan..

Joo.. Trött som fan.. Så kan de bli när man inte har sovit ordentligt på typ 3 nätter. Sov lite dåligt redan före, men nu är det ju helt jävla fucking olidligt.. Ligger uppe halva nätterna och försöker somna. När jag väl somnar som drömmer jag mardrömmar. Näe, fyyfan..
Inatt vill jag ändå sova! Utan att vakna en enda gång och jag vill inte drömma några mardrömmar, TACK!
Tiden går så fruktansvärt sakta.. Orkar fan inte.. Vill att tiden ska gå så jätte fort så att det blir sommar nu på en gång...
Jag orkar inte tänka, men ändå så tänker jag nu mer än någonsin.. Hjärnan går typ i högvarv och man vill bara lägga sig ner och sova i tiotusen år..
Gaahh..!

Jaa.. Nu har jag stått i kassan på jobbet 2 ggr .. En gång igår och en gång idag.. Känns förjävligt när det kommer folk och ska betala i euro.. Kan inte matte och vet inte hur mycket jag ska ge tillbaka i växel å så..
Vill ha en skäggagam.. Dom är så fruktansvärt fina! Vill ha vill ha!
Nå..
Nu ska jag nog gå och sova.. Orkar inte hålla ögonen öppna..
Sitter här och ser ut som nån jävla zombie..

Just ja.. Våran stortoa är typ klar nu :) En mattläggare har varit nu och lagt matta och de på väggarna å så :) blev ganska fint :) Snart så ska snickarna komma och lägga alla badrumsmöbler, toaletten, handfatet och duschen dit :P Kommer att kännas konstig när allt är på ny plats och att det nu kommer att finnas en dusch dära :P
Ja, och till helgen så kommer vi nog tapetsera Robins rum :) Kommer bli skitans fint! :D Hans ska typ ha vita tegelväggar som tapet och ena väggen ska ha en bild på typ en bro i new york om jag uppfattat rätt :) Men jag sätter in bilder sen när vi gjort det :P Kommer bli skitans fint, som jag sa nyss ;D
Sen när de är klart så ska Jessica flytta in i Antons rum och dela det med honom :) Ska få Jessicas rum eftersom dom ska riva i duschen och mitt rum är ju just utanför och då kan jag inte vara dära.. Men det ska nog gå bra det också..
Nej.
Nu sova
Natti Natti..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0