Måndag.

Igen..
Nå, lite om jobbet.
Matade djuren
dammsög i djur rummen, skurade, dammtorkade m.m
fixat priser i hyllorna, hundfodret har gått upp med 30 kr! fyyfan!
matat fiskar..
kommer inte på så mkt mer..
skrattat som fan med Jasmine igen :)


Ja, nu är klockan efter 24, vilket betyder att jag fyller år om 2 dagar! ;) Nice bajs :P

Måste även säga att jag saknar min syster Maji :'( Lilla my! Du måste ta dig tid att umgås med mig nästa gång jag kommer till Kalix! :@ Kanske komma med mig och åka snowboard i Rudträskbacken sen? ;) Som födelsedagspresent? ;) Ja, jag vet, jag älskar dig också syster yster ;)
Så snälla? Åka backen och flyga liften?! :D you remember? ;) haha :D SNÄLLA?! :D :D

Nä, nu ska jag typ gå och lägga mig :P



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0