Kliklikli!! GAH!

Gud jag blir tokig :D haha ..
Det kliar som fan i hårbotten.. Håller på och blonderar..
Senaste gången jag hade blonderingsfärg i håret så var de ultrablond jag hade.. Nu fanns inte de så jag tänkte att "jätte ljust blond" skulle funka lika bra.. Näe, de blev typ brunt och grönt istället.. satan..
Sitter nu med ett till sådant paket nu i håret och ska se om de blir bättre..
Måste säga att Lisa klippte mitt hår så himla bra! :) Är jätte nöjd! :D
hmm..
Har inte gjort så mycket idag, annat än att Lisa sen kom och klippte håret på mig :) Tack ! :)

Näe , nu ska jag gå och duscha ur skiten ur håret :D

bye :P

Kommentarer
Postat av: fia

haha ja desssa hårfärger:p

2008-02-06 @ 16:01:01
Postat av: Lisso

Bra att det blev bra:) varsågod, det var så lite så:)!!!!

2008-02-06 @ 16:44:58
URL: http://lissof.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0