TRÅÅK

Har typ inte sovit något i natt.. Så nu är jag jätte trött.. Vaknade för ett tag sedan och har bara hunnit vakna, ge Kurt mat och sen gå ut och gå med honom.. Och nu sitter jag och pratar med Fredrik på telefonen... Satan vad jag saknar honom.. Är ju ändå 24½ timme sedan jag såg honom åka iväg med den sportiga 123an när han lämnade av mig på busshållsplatsen i Sangis...

Tänker alldeles för mycket nu när jag är ensam.. Orkar inte med de här tankarna nå mera.. Vill kunna ha en normal jul.. Men nu ska mina tankar komma och förstöra allt .. Vill hem, vill inte vara kvar här.. Vill ligga i soffan och se på tv, mysa med Fredrik i soffan.. Som vi alltid brukar göra.. vill bara hem.. Men jag tar mig inte hem, har inte samvete till att lämna mamma här mitt på julen och sticka hem.. Och dessutom så går det säkert inga bussar heller.. så jag tar mig ändå inte hem.. så jag får glatt sitta här och må dåligt..

Längtar tills maten är klar, så ska jag vräka i mig och tröstäta lite...

hejdå


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0