VARFÖR HAR JAG BAKISKÄNSLA?

Känns fan som att jag är bakis... Men jag drack ju lite i lördags :S Och då var de ju bara en redbull vodka och lättöl :S inte fan blir man bakis på de heller :/ voi voi..

Vad hände igår då ? näe inte mycket, satt med Nadja på Waressi med Nadja hela dagen i princip.. De där killarna är bara för snälla :)
Gick sen och sov ganska tidigt, mådde fan inge bra.. Kommer nog bli sjuk sådär lagom tills skolan börjar.. kul...

Ska snart och jobba på Galne Hassan.. Får se hur de går.. Farmor är där nu och jobbar, hon sa att jag får komma lite senare.. Hon verkar ha lovat Hischam (stavning?) att jag ska jobba fler gånger, för hon ska tvinga mig att lära mig kassan.. Nå, det ger ju pengar iaf... Nog för att jag får min pension om 2 dagar ;) då är man rik igen...

Mysigt att sova med MisseKissen... Hon lämnar fan inte min sida när jag ligger och sover.. ^^ hon är som en liten hund... Igår kväll när jag låg i soffan och kollade på tv osv, då kom hon och la sig bredvid mig och mös... hon är så fin så...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0