MORR

Har glömt berätta en väldigt ointressant sak för er..
Robin var och beställde ett nytt batteri till min laptop... Men vad gör inte dem där jävla nötskalen? Jo, dem beställer hem fel jävla batteri.. Hur jävla dum får man vara?
Robin hade med sig min dator och allt så att det skulle bli rätt.. Men icke.. Fan vad förbannad jag blir.. Alla mina bilder på Wille är ju där.. :( Men det blir nog att få mammas dator, men då ska jag fixa vanligt Windows xp på den, Vista suger ..  Och kom inte och säga att Vista är bra, för varenda jävla dator jag suttit vid som har haft Vista, då har det alltid varit nå skit med datorn..

Men men.. Nu ska jag skölja av ansiktet och sen lägga mig i soffan och se på tv .. :)


Kanske jag ska skicka ett sms nu? :P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0