Fredag.

Idag har man varit på skolan å så :P På svenskan behövde jag typ inte göra något, läste ju ut boken igår ;D Hehe. Läslus, de är de jag är ;D På Företagsekonomin så fick vi gå till Station och lyssna på när några skulle berätta om vad som fanns att göra där. Men typ Daa, som att jag inte vet vad man kan göra där när jag har bott där i några månader och fortfarande gör de på helgerna ;) Hahaha :D Nå, sen på matten så fick man bli lite irriterad, alla satt och snackade hela tiden, så man fick ingen ro att jobba.
Sen så gick man hem och gick ut med hunden :) Tror att han håller på att bli sjuk igen :( Ska ringa till veterinären på måndag och höra vad jag ska göra med honom. Har fan inte råd att åka dit igen.. I augusti månad så gick det åt 4000 kr när vi var där + hans mediciner.. Vill ju inte att man lilla bebis ska vara sjuk :'(
Nej, nu ska jag ta och sätta mig och se på TV..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0