Tisdag.

Kom typ just från skolan :) Ska snart börja gå till bussen ;) Ska göra en gastroskopi imorgon. :S hujja, jag kommer att DÖ!! Sen efter det ska Snoris till veterinären för att hon har fått blåskatarr.. Men det är inte så konstigt att hon har fått de. Inga-Lill som jag köpte henne av sa att de är vanligt att tikarna får blåskatarr i samband med löpningen, finns inte så mycket man kan göra åt saken.. Så det är inte mitt fel!!
Ja vad gjorde man idag på skolan? :S
Ja på morgonen så hade vi engelska redovisning :P Jag pratade för snabbt :P hehehe, men det får bli en läxa till nästa gång ! Att träna på uttalet :P Men men, tycker ändå att det gick ganska bra för att vara första gången jag snackar engelska på en lektion ! :D
Sen hade vi försäljning & Service, vi skulle göra nå uppgift som vi sku ha istället för prov. Vi ska skriva om någon som har att göra med den fysiska/psykiska arbetsmiljön :) Jag valde att skriva om Mobbning/Trakkaserier på jobbet, alltså den kategorin, men inom de ska jag skriva om sexuella trakasserier ;) heheh
Ja sen hade vi svenksa då :P
Lunch: Skeppartorsk, potatis och sås :D Gott :P
Sen så skulle vi se på en sån där "Don't drink & drive" sak. Uscha vad den var äcklig!
Jaja, har väl inte så mycket mer att skriva just nu :)
Nu ska jag börja fixa saker och ting, bussen går om en halvtimma typ!  :D

Vill träffa dig.. ^^

Ha de gött ! :D


Kommentarer
Postat av: Mia

Sweetie! :) Hoppas det går bra på Gastroskopin! :) Har hört av mamma & mormor att de inte är kul alls ;

2007-11-20 @ 14:43:46
URL: http://miizing.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0