Tisdag.

Börjar bli dålig på att blogga :P
Ja vi börjar väl med att skriva om skolan då ? :P
Ja på morgonen kom jag för sent till engelskan, men det var inte mitt fel! Det fanns inge golv utanför mitt rum så jag kunde inte ta mig ut därifrån först!  Ja på engelskan såg vi på film, kommer inte ihåg vad den heter. Sen hade vi försäljning & Serive, då stannade jag i datasalen eftersom jag inte orkade fara och fika, var inte på humör och jag mådde inge bra.. :( Sen hade vi svenska, sista lektionen! Då läste Ann-Sophie från Odysséen eller hur de nu stavas och sen fick vi svara på några frågor och sen slutade vi ;)
Gick och åt lunch och de var nå konstiga skruvmakaroner som var hårda och nå köttbullar som inte smakade gott.
Så vi slutade 11.30! :D
Sen gick jag hem och for ut med hunden och sen så har jag suttit här.

Ja sen så ska jag fixa lite bilder på renoveringen å så på pixbox .. + andra fina saker ;) haha :D

Nej nu ska jag se här om mammas dator funkar :P

Hepps!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0