Julafton.

Jo idag är det ju då julafton :P
Ja, har varit hemma till typ 2 eller nå, sen så åkte vi till mormor och var där och åt julmat.. :)
Av mormor fick jag en tröja och ett par strumpor, tidigare förra veckan så fick jag 300kr av henne.

Av morbror, Emma & Emil fick jag det gamla vanliga; en ask med romerska bågar och 200kr :)

Av mamma fick jag; En bok ( valpskolan ), 300kr , nagelfilar och annat nagelgrejs, sedan 2 tuppla ;D haha gott gott ;) Ja sen tror jag inte att jag fick så mycket mer :P

Det var väl ok hos mormor, inte så mycket att göra bara.. Flummade med foton å så :P Haha, har lagt in dom på min pixbox ;)
Min gammelmormor var också där. Hon tittade på mig och ställde typ hela tiden samma fråga på finska: "Visst är det du som är Sandra?"
Vadå senil? ;D hahhaa Nä, hon är skrynklig å söt ;)
Sen var morbror Tapio där :P Mina kusiner Emma och Emil var där i början men sen så skulle dom till sin mamma :)  

Just nu sitter jag och dricker lite cider som Stigge gav mig XD Jag börjar bli vuxen i deras ögon nu ;) hahaha :D
Nej, nu ska vi typ umgås (familjen) och spela nå spel.. Typ diamanten eller nå.. :P
Ja, måste gå ;)



Förlåt mig.. Jag vet att det gör ont för dig.. Men jag vet inte vad jag vill och kan nog inte svara på det heller :'( Vill inte att du ska må dåligt för jag bryr mig om dig.. Men jag är rädd.. Förlåt..


bye bye

God Jul!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0