update

Bloggen är inte riktigt det man tänker på i dagsläget ;) Speciellt senaste veckan så har allt fokus varit på våran son. Lille Rasmus har varit förstoppad sedan lördag.. På tisdag fick jag nog av att se han plågas och försöka med massa knep för att få han att bajsa. Så på tisdag när vi ändå skulle på BVC så hjälpte sköterskan oss med att ge gossen Microlax så han fick bajsa. Han var bra i någon timme och sen hade han magknip igen..
På onsdag var det magknip och försöka bajsa.. sen feber på det :( älskade lilla hjärtat.. Blev en sväng till Sunderbyn där han fick Klyx, blev ett bajslass där också. Ingen infektion i kroppen så vi fick åka hem..
Igår, torsdag var han fortfarande febrig. Barnmottagningen tyckte inte vi skulle komma in, även om jag var orolig.. Men men. som tur var så sjönk febern till kvällen! :) Nu är han feberfri :)
men fyfan vilken jobbig vecka det varit! knappt någon sömn. Både jag och fredde är slutkörda..
och igår åkte jag på feber.. så idag är jag något slut. Feber hela natten, Rasmus som varit pigg och inte velat sova..
Det är fan konstigt hur man alltid hittar en gnutta energi så man kan ta hand om sitt barn, hur jävla slutkörd man än är! Allt för sitt barn, nu förstår jag innebörden i de orden!












Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0