Onsdag

Alltså. Är det här ett skämt eller? Bara onsdag idag?! Trodde att det åtminståne var torsdag.. Denna vecka sniglar sig fram så förbannat! Många tror säkert att jag tycker så för att jag räknar ner till bebis ankomst. Men nej, i det här fallet går det jävligt sakta för att jag känner mig fruktansvärt ensam, trött, nere och vill bara att Fredde ska komma hem!
Att han kommer hem på söndag är ingen självklarhet längre.. Allt hänger på om han får tillbaka bilen i tid eller inte. Jävla skräp. Nog är bilen fin, rolig att köra osv. Men njä. Bara varit rackel under de tre månader vi ägt den. Tror vi kommer börja springa på Strömbergs igen och leta efter en annan bil så vi kan byta bort denna bil som det varit så problem med. Tur att Strömbergs stått för allt hittills! Detta problem får de fixa, för det var samma problem sist och då sa dem att det inte var något fel. Men en bil ska inte dö sådär om det inte vore fel på den. punkt slut.

Fick ett paket av min fina vän Victoria! Blev såå rörd!
I vanliga fall avskyr jag att få saker och så.. Men idag blev jag så himla glad! En riktig humörhöjare och jag kom på mig själv med att le stort! Egentligen var ju paketet till bebis, men lika glad för det är jag! :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0