håhåjaja

Två nätter i rad som jag sovit hyffsat bra! Är det någon som skämtar med mig? Nå jag passar på och njuter, för mitt i allt börjar väl fogarna bråka mer än de gjort förut och så får jag väl ingen sömn överhuvudtaget.. Bara vänta och se ;) Det skönaste är ju att jag inte behövt gå på toa! Den där trappen börjar vara jobbig. Ångrar ibland att vi inte tog sovrummet där nere istället ;) haha.
Däremot blir händerna bara värre och värre. Vänster hand kan jag knappt knyta ihop längre. Kan iallafall inte få fingertopparna mot handflatan längre med vänster hand. Jobbigt när det är vänster hand som bråkar. Kan snart inte hålla i en penna längre..
Hoppas detta svammel med händerna försvinner efter förlossningen :)

Nu blir det ett sista toabesök innan jag kryper ner i sängen. Ögonen är riktigt trötta.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0