Onsdag

Idag är det den 12 februari. Det betyder att det idag är BF dag om man räknar efter senaste mensen + första ultraljudet som jag gjorde i vecka 6. Vi blev ju tillbakaflyttade 9 dagar på RUL i vecka 18, så nya datumet blev 21/2. Alltså har vi idag 9 dagar kvar till BF! Hade i söndags och måndags fullt med förvärkar, mensvärk och allt sånt där, men nu har det börjat lugna ner sig. Knappt en enda förvärk igår eller idag.Idag har jag istället varit astrött! Helt sjukt. Var en lugn dag igår, sovit hyffsat bra under natten osv, men ändå blivit såhär trött?! Var upp vid tre för toabesök. Sen vid åtta var jag på toa igen och laddade med morgonmedicin mot klådan. Gick och la mig igen. Steg inte upp förrän halv ett! gick ner och matade vilddjuren, gjorde mina "morgo rutiner", käkade frukost och sen har jag sovit på soffan hela dagen! vid sju steg jag upp för att fredde ville ha hjälp med middagen.Är nu astrött igen och skulle lätt kunna lägga mig för natten! Tror dock jag väntar en stund till ;)Tycker bebis kan börja komma ut nu! Skulle vara perfekt nu när Fredde har ledigvecka! Meeen jag tror lillen blir kvar där inne någon vecka till, tyvärr. :( Drömde idag om bebis också! En så söt liten pojke! med pyttepytte händer! ooh så jag vill ha ut bebis så jag får gosa och snosa! Fast drömmen innehöll en del ilska också. Fredde hade fått en lugnande tablett för att han skulle palla med förlossningen. Men han blev helt väck i huvudet! Fick allt ligga där och föda helt ensam medans han gick runt i sin egna lilla värld på Sunderbyn.. sen var han inte brydd om bebis, för att han var alldeles borta av den där lugnande tabletten ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0